2012. november 22., csütörtök

Előszó.







Előszó.

*Liam szemszög*

Mint minden ember, én is követtem el hibákat. Játszottam kiskoromban az ártatlant anyukám előtt, csak, hogy ne én kapjam a büntetést, kirúgtak az iskolából verekedés miatt, óvodában megtéptem egy kislány haját, azóta sem hajlandó megbocsátani, és mentem a saját fejem után.
Ezek mind csak kis, jelentéktelen hibák . Életem legnagyobb hibáját akkor követtem el, mikor a családom ellen fordultam, egy lány miatt, aki csak játszott velem.
A szüleim, a testvéreim, a nagynéném, a nagybátyám, az unoka testvéreim. Egyszerűen elfordultak tőlem, ahogy én is tőlük, szinte hátat fordítottunk egymásnak, mintha ismeretlenek lennénk ... rossz volt, szörnyen rossz, de nekem ez a lány jelentette a világot (abban az időben).Mára már tudom, hogy csak eljátszotta a szent kislányt, hogy népszerű legyen az iskolában, azzal a nagy dicsőséggel, hogy kijátszott egy fiút.
Nálunk ez nagy dolognak számít a menők között, és tudni illik, én nem tartozom közéjük, ahogy a bátyám sem.
De térjünk csak vissza a családomra. Mint mondtam teljesen elfordultunk egymástól.Volt olyan, hogy egy hónapon keresztül  nem álltam szóba a szüleimmel, és ha hozzám szóltak flegmán, modortalanul válaszoltam, mint valami közönséges, neveletlen tuskó. Édesanyám szerintem életében nem sírt annyit, mint amennyit akkor, mikor ezzel a lánnyal voltam, de engem nem érdekelt. Semmi  nem érdekel , csak Sonia. Ő pedig, mocskosul elbánt velem.
Ezért is vagyunk itt,  ahol most vagyunk, Mullingarban.Ez a 3.hely ahol a családom letelepedett.
A szüleim Doncasterben találkoztak, és éltek, Louis - a bátyám - születéséig, ezek után Wolwerhamptonba kerültek valami csoda folytán, és megszülettem én is, majd utánam a húgunk Luccie, aztán pedig miattam, csakis miattam elköltöztünk még Angliából is. Így kötöttünk ki Mullingarba.
Mullingarban Louissal megismerkedtünk egy sráccal,  - aki mint később kiderült gitár művész - Niallel. Ez a fiú azzal a hatalmas vigyorával, és vicces nevetésével teljesen összekovácsolt minket Louissal, mert eddig úgy viselkedtünk egymással mintha idegenek lennénk. Így most 2 legjobb barátom van, a bátyám, és Niall Horan.

Hát igen! Az idők változnak!Nem is kicsit...
Ha erre az egészre mondanom kéne egy hasonlatot ezt mondanám: A parányi Ér, eljut a Szent, nagy Óceánba, majd eggyé válik azzal.
Ha egyszer elkezdődik egy színdarab, akkor vége is lesz.Ha egy busz elindul a busz végállomásról, vissza is tér oda.Van, hogy valaki nagyon rajong valakiért, vagy valamiért, egyszer a rajongásnak is vége szakad, ahogy mindennek .
Ezt, talán az emberek tudják a legjobban : Ami egyszer elkezdődik, annak egyszer vége is lesz ...Pont mint az életnek.
Az élet egy nagy verseny pálya, ahol a legjobbak mindig az él mezőnyben vanna , a rosszabbak, pedig sínylődnek. A szerencsések jól élnek, egészségesen, és a szerencsétlenek, talán a holnapot sem élik meg ...Én pedig ... nem tudom eldönteni, hogy hova tartozom, hiszen szerencséből nem sok jutott ki nekem ...



Hát én nem tudom, hogy mit szűrtök ki ebből a kis történet foszlányból ... De ha esetleg megtetszett, akkor várj! Nem sokára lesz itt 1.fejezet is!Hidd el, ezzel is belemarkolok, majd a lelketekbe:D Legalábbis remélem, hogy sikerül elérnem a várt hatást, és mindenkit jóra ösztökélni .

22 megjegyzés:

  1. Érdekesnek hangzik, tuti hogy olvasni fogom :))) am itt Liam az elbeszélő? és ez kb hány fejezetes lesz? :) várom már az 1.fejezetet :))))

    VálaszTörlés
  2. Fuuuteee. ez kurva jól hangzik..:DD kíváncsi vagyok mi lesz ebből.xd várom az első fejezetet.:)

    VálaszTörlés
  3. Ez rohadt jó!Olyan jól írtad le hogy...hű ha! Na érted a szomszéd nyelvét XD Kíváncsi leszek az első fejezetre :D

    VálaszTörlés
  4. tök jó, már nagyon várom, hogy mi fog kisülni belőle, nagyon jónak ígérkezik. 100, hogy olvasom majd :))))

    VálaszTörlés
  5. Benned egy író veszett el Lizi.:D elsőőt!

    VálaszTörlés
  6. Jajj Lizi.:DD
    rohadt jó*-*
    Elsőőőőt.

    VálaszTörlés
  7. Az én lelkembe máár most belemarkoltáál..:$$$$ Nagyon jóó lesz!!:DD

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  9. :O Tök jóó *-* Amúgy az én nevem orosz megfelelője: Sonia *-* De én nem is vagyok gonosz... xD

    VálaszTörlés
  10. Most nem kell majd beoltani, hogy minek vagyok itt, ha nem tetszik a blog. Azért jöttem, mert kíváncsi voltam. Bár az, hogy elindítottál egy új blogot, az egyenlő azzal, hogy a többit elhanyagolod és a részek csapnivalóak lesznek. Igen, névtelenül pofázok, mert nincs fiókom, bocs...
    Csak úgy mondom, hogy a vessző nem szóértékű. A szó után nem kell a space gombra akadni. Nézd, így kell: "Azt, hogy..." Érted nem? Rá vagy kattanva a szóközökre. Egy idő után fullosan idegesítő. "Kicsit" többet képzelsz magadról, mint ami a valóság. "Kicsit" jobb blogírónak tartod magad, mint amilyen jelenleg van. Rengeteg blogod van. És szinte mind ugyanarról szól. Sablonsztori... Tipikus. Szerintem nem jó, ha rögtön a bevezetőnél elárulsz körülbelül minden érdekeset, ezt egy író nem így csinálja. Persze te nem vagy író, szóval...
    Nem fogom ezt a blogot olvasni, csupán idejöttem, hogy elmondjam, amit akarok, ennyi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérlek mondj kettőt ami ugyanarról szól! Én elfogadom a véleményedet!Jó , akkor ne olvasd o.O Nem vagyok én rászorulva , azért írok mert szeretek írni ... és ha jön egy j ötlet leírom!
      Mondjuk van egy tippem ki vagy ..
      És ha már te magad is mondtad , hogy 'névtelenül pofázol' a kommentárod végére odaírhattad volna a nevedet!
      Na ennyi!
      Kérlek , ne válaszolj , mert nem akarok veszekedni! Amúgy pedig teljesen tisztában vagyok vele , hogy nem én vagyok a világon a legjobb blogíró... ez így van.És tudod mit? Nem is akarok az lenni , én örülök annak , hogy vannak olvasóim!Mert nekem vannak , és ha valóban olyan beképzelt lennék , és rossz lenne amit írok akkor nem lennének :) Nem ismersz , így nem tudod , hogy milyen vagyok , és mit tudok!
      Kérlek , ne ítélj el! Nem szép dolog.
      U.I.: Már attól elítélsz ahogy a vesszőt használom o.O Ilyet sem láttam még ...
      Kérlek , ne válaszolj , mert nem akarok rögtön az előszónál veszekedni!ÉS NEM FOGOM ELHANYAGOLNI A TÖBBI BLOGOMAT KÉPZELD EL!

      Törlés
    2. Azt mondtad ne válaszoljak. Oké, ez nem veszekedés. Hanem véleménnyilvánítás. A Young Love blogoddal mi lett? Nem ítélkeztem a vesszőidről. Csak írtam rá valamit, ami neked nem tetszett. Sosem ítélkezem. De az alapján, ha a facebook oldaladon mindent megosztasz, ami történik (persze nem "mindent" de rengeteg mindent), akkor már valamennyire alkothatok véleményt. Mindenki alkot. Tudom, nem ismerlek személyesen, se sehogyan máshogyan. Csak a többi admin az oldalon tényleg az 1D-vel foglalkozik. Igen, én vagy az ask.fm-es "névtelenül pofázó". És? Kérjek bocsánatot azért, amit írtam? Nem, nem fogok. Nem akartam, hogy a blogocskád első órájában feszítsem a hangulatot, de 1. Senki sem tilthatja meg 2. Neked is jól jönnek a tanácsok.
      Ha szeretsz írni, akkor írj. De ne oszd már meg minden egyes alkalommal amikor új rész jön, vagy ha "nem vagy megelégedve a komik számával". Akkor ne legyél. Egy író nem másoknak ír. Hanem magának. Annyit azért megígérek, hogy nem szólalok meg többször.

      Törlés
    3. Csak azt nem értem , hogy minek itt nyilvánítasz véleményt? Keress meg .. szeretnék veled beszélgetni négyszemközt.
      Kérlek jelölj már be Facebookon nevem: Eliza Mersany.
      xx

      Törlés
  11. Szerintem nagyon jól írsz.Annyit megjegyeznék,a névtelen kommentelőnek,hogy egy író nem feltétlenül csak magának ír.Ha csak magának írna,nem adnának ki könyveket.Hisz azt nem az író fogja megvenni és elolvasni,hanem az érdeklődő.Én is írok blogot.Nem egyet.Arra,hogy esetleg emiatt elhanyagolnám a többit,még nem érkezett panasz.Úgy hiszem,hogy Lizi,jobb ÍRÓ nálam.És szerintem a kedves névtelen kommentelőnél is.(ha tévedek bocsi).Lehet,hogy ez hülyén hangzik,de nekem is volt egy odőszak,amikor egyszerűen az egész szöveget teleraktam vesszővel.Aztán túlléptem rajta. :)
    Lizi,te meg eszméletlenül jól írsz,csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  12. Ha helyesírási hibák nem lennének benne, semmi kifogásom nem lenne :)
    Egyébként a L&P Niall meg a Little Diamond olyan szépen kezdődött és bármennyire is sértő, kicsit elkapkodtad/figyelmetlenebbül írtad. Ez a blog is szépen kezdődik, csak aztán el ne kapkodd!
    Névtelen vagyok, tudom, mentséget nem kívánok keresni, ez az én véleményem, semmi megbeszélnivaló nincs rajta.

    VálaszTörlés
  13. most találtam meg a blogjaidat, a Testemben a lelked-en túl vagyok, éss kicsit szomorú vagyok, hogy a Little Horan/Tomlinson Sister-t nem tudtam elolvasni. Ebbe a történetedbe most kezdek bele, és a Bitter Sweet folytatását is várom.........csak egy dolog miatt haragszom........MIÉÉÉRT MOND MIÉÉRT SONIÁNAK HÍVJÁK A KÖCSÖG CSAJT???

    VálaszTörlés

Tudom, a blog befejezett, de ha elolvastad, kérlek hagyj nekem egy megjegyzést. Ugyan úgy nézem nap, mint nap, hátha jön egy új feliratkozó, illetve olvasó!