2012. november 29., csütörtök

4.fejezet.~Testvéri szeretet.


4.fejezet.

Nagyon örültem a 5 kommentnek amit kaptam , és a rendszeres olvasóknak is!:)
Remélem , hogy ide is jön pár komi..
Mint láthattátok kiraktam egy chatet az oldalra , és kiírtam , hogy mikorra várhatók a friss részek.
Remélem , hogy elégedettek vagytok velem!
Ajánlott zene: One Direction- Little Things





Louisnak igaza lett, nem kellett volna elmennem arra a próbára.Miután onnan hazaértünk szörnyen rosszul lettem.Mozogni is alig bírtam.Azonnal ágyba fektettek, és ápolni kezdtek.Persze a anyai szidást sem úsztam meg, ráadásul még Luccie-tól, és Louis-tól is kaptam.Louis a fejemhez vágta, hogy ismét igaza lett.

Szóval 2 napja fekszem itt.Már abban sem vagyok biztos, hogy fel tudnék állni.
- Liam! - hallottam meg Louis hangját, az ajtó felé döntöttem a fejemet ahol a tekintetem találkozott testvéremével.A gurulós székemet az ágyam mellé húzta, és pár pillanatig figyelni kezdett, majd megszólalt:
- Hogy vagy?
- Tűrhetően - sóhajtottam egy mélyet.
- Nem vagy éhes? - jött a kérdés özön.
- Egyáltalán nem - ráztam a fejemet ( már amennyire tudtam ).
- Anya szerint az utóbbi 3 hétben semmit nem ettél.Ez így nem mehet tovább.Az embernek szüksége van táplálékra.
- De nekem nem menne le a torkomon ...
- Dehogynem! - bíztatott Louis, majd elhagyta a szobámat, és egy nagy tálcával tért vissza.
Az étel látványától elfintorodtam.
- Mi ez ? - kérdeztem halkan.
- Ez étel, Drágaság- forgatta meg a szemét Lou, majd elém helyezte.
- Biztos, hogy nem fogom megenni.
- Akkor megetetlek - jelent meg egy huncut mosoly az arcán, mire az én szemeim kitágultak.
- Kérlek, ne kínozz már! Így is halálomon vagyok!
- Liam! - torzult el az arca, majd szeme sarkából igen ijesztően nézett rám. - Ilyet még egyszer meg ne halljak, mert a puszta kezemmel csavarom ki a fejed a helyéről.
- Talán még az is kegyesebb halál lenne ...
- LIAM! - kiáltott fel. - Fogd már fel, hogy meg fogsz gyógyulni.
- Avagy nem .
- Olyan negatív vagy!
Louis hátradőlt a székeme , majd színpadiasan az ételre mutatott.
- Kezdjél el enni, vagy tudod mi lesz.
Nagy nehezen, de sikerült ülő helyzetbe tornáznom magamat, majd ölembe vettem a tálcát.
- De mi ez ? - szenvedtem csöndesen, de ekkor még nem  tudtam, hogy van ennél nagyobb kín is.
- Jaj Istenem! Teljesen mindegy egyél! - válaszolt Louis szigorú hangon, majd várakozóan nézett rám.
Fintorogva, de megfogtam a kanalat ami ehhez a főzelékhez volt, majd a számhoz emeltem a meleg trutyit.
- Látod? Megy ez neked - Louis arcán egy hatalmas vigyor virított.
- Ja, hát szuper.Ez így olyan rossz.Nem vagyok éhes, de belém tömitek.
- Nem, nem - legyezett ujjával a levegőben, mire én kíváncsian tekintettem rá. - Nem mi tömjük beléd, magadtól eszel.
- De kényszerítve vagyok.
- És? Így is teljesen le vagy fogyva, fogadok , hogy nem vagy több 40 kg-nál.
- Fogadunk? - néztem a szemébe, mire Louis csak vállat rántott, és ismét kiment a szobámból.Egy mérleggel a kezeiben tért vissza.
- Parancsolj. Lehet ráállni.
- Louis, én abban sem vagyok biztos, hogy fel tudok állni.
- Ne legyél ilyen kis hitű.
- Ha ráállok arra a valamire, akkor nem kell ezt megennem? - mutattam a tányérban lévő maradék főzelékre.
- Mindenféleképpen meg kell enned , addig nem is állsz fel onnan.
- Aj - nyavalyogtam, majd kanalaztam tovább.
Mikor végre megettem a főzeléket akkor Louis segített talpra állni.Igen furcsa volt 2 nap fekvés után, újra lábon.
- Mondtam én, hogy tudsz állni - engedett el Louis.
- Ez eddig rendben, de abban már ne reménykedj, hogy járni is.
- Dehogynem.Na iparkodj - mondta, majd messzebb rakta azt a fránya mérleget.Óvatosan tettem egy lépést a mérleg felé .Szerencsére nem vesztettem el az egyensúlyom így simán elsétáltam a mérlegig és ráálltam.
Viszont amit az a szerkezet mutatott igen vészjósló volt.
Tavaly előtt 75 kg voltam, most meg mindössze 43. Ez elkeserítő.
- Jesszusom - fogta Louis a homlokát.- Szerintem Luccie is nehezebb nálad.
Szégyenkezve leléptem a mérlegről, és az ablak felé vettem az irányt.Már csak egy kórházi pizsama kéne ahhoz, hogy igazán nyomorultul érezzem magamat.
Gondolataimat egy telefon csörgés szakította félbe.Louis előkapta a zsebéből a telefonját, majd beszélni kezdett.
- Szia Harry! De most .. Jó, megyek - sóhajtott fel, majd rám emelte tekintetét.-Szia.
- Gondolom menned kell - indultam vissza lassan az ágyamhoz, és visszafeküdtem eredeti helyemre.
- Igen, de de idefigyelj, Öcsi.Nem szeretném ha szomorkodnál.Járkálj kicsit a házba, nem jó, hogy egész nap itt fekszel.
- Jól van - motyogtam , majd ismét lábra tornáztam magamat.
- Jó legyél - intett még egyet Louis az ajtóból, és már itt sem volt.

7 megjegyzés:

  1. nagyon jóó én majdnem minden.... najóó az összesnél elbőgöm magam :') várom a kövit ♥♥

    VálaszTörlés
  2. sziaa lizii :) végigolvastam, és hát úristen... olyan szomorú, és bevallom, ennél a résznél elsírtam magam.. :( még belegondolni is rossz ebbe :| :(

    VálaszTörlés
  3. de nagyon jóóóóóóóó!!! <3 imádom :)

    VálaszTörlés
  4. ~Még csak most kezdtem el olvasni! Rohadt jóóó :) de egyben szomorú is...elsírtam magam olvasás közben...belegondolni is rossz ebbe a helyzetbe:/
    Remélem hamar lesz kövi rész :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen mindenkinek , ezek a kedves szavak a legjobb szülinapi ajándék számomra:)

    VálaszTörlés

Tudom, a blog befejezett, de ha elolvastad, kérlek hagyj nekem egy megjegyzést. Ugyan úgy nézem nap, mint nap, hátha jön egy új feliratkozó, illetve olvasó!