2012. december 2., vasárnap

5.fejezet.~ Tettek.


Nagyon köszönöm az előző fejezethez a 6 kommentárt , nagyon jól esett!!:)
Öhm.. remélem , hogy most is kapok pár kommentárt..:) Szülinapi ajándéknak!:) Mert ma van , tudom , hogy közérdekű :DD Bocsi , de ezt muszáj volt megosztani , mert tök jó kedvem van! :)

Akkor mint mindig ..ajánlott zene : One Direrction - Summer love.

5.fejezet.


Mit sem törődve Louis kérésével az íróasztalomhoz léptem , és előhúztam egy papírt , meg egy tollat.
Úgy érzem , hogy ennek is eljött az ideje...
A papírral a kezembe az ágyamhoz mentem , majd egy mappát vettem magamhoz , hogy legyen valami kemény amin írhatok és nem szakad el a papír.
Soha eddigi életemben nem gondoltam erre.
Sosem gondoltam volna , hogy 19 évesen azon kell törnöm a fejemet , hogy hogyan fogalmazzam meg a saját végrendeletemet.
Egy normális 19 éves , akinek semmi egészségügyi gondja nincsen bulizni jár , éli az életét , Én pedig egy lappal ülök az ágyon,  rákosan , és a végrendeletemen töröm a fejemet.
Egyáltalán nem is értem , hogy ezt a jegyet Isten miért nekem osztotta.Tudom ,voltak rossz húzásaim a múltban , de kinek nem? Minden ember hibázik . Néha elgondolkodom rajta , hogy én valóban ekkorát hibáztam , hogy ilyen kegyetlen büntetés jár érte? Valóban ilyen nagy lenne a bűnöm , amiért halállal kell fizetnem?Nem hiszem , ez talán csak a sors furcsa fintora.az is lehet , hogy Isten hibázott . Nem , az lehetetlen , hiszen Ő Isten , Ő sosem hibázik.Okkal adta nekem ezt a kártyát , ami számomra sajnos érthetetlen marad , talán halálom napjáig.

Remegő kezembe emeltem a tollat , majd lassú mozdulattal a papírhoz érintettem a tollat , és írni kezdtem. A lap , csak úgy sercegett a toll alatt.
Az A4-es lap mind a kettő oldalát teljesen teleírtam a gondolataimmal , azt hiszem sikerült elég hivatalosan fogalmaznom.Sosem voltam egy költő lélek , de talán ez még nekem is sikerült.
Miután végeztem az írással a papír aljára odafirkantottam a dátumot , majd felkeltem az ágyamról , és a polchoz léptem , ahol még az általános iskolai kötelező olvasmányaim voltak.
Fogtam egy könyvet , amiről már a borító is hiányzott , és beleraktam a végrendeletemet félbehajtva.Nagyot sóhajtottam , majd visszatettem a könyvet a polcra , és elhagytam a szobámat.
Ne tudtam , hogy mit csináljak , igazából semmihez nem volt kedvem.
Kicsit elkalandoztam , azon , hogy mit is csináljak , majd végül úgy döntöttem , hogy meglátogatom Luccie-t.
Elcsoszogtam a szobájáig , majd bekopogtam.
- Gyere - hallottam meg unott hangját , mire Én benyitottam.- Liam - lett egy nagy mosoly az arcán.-Hát te?
- Gondoltam meglátogatlak - rántottam vállat , majd leültem mellé az ágyára.- Mi jót csinálsz? - érdeklődtem.
- Bámulom a tvt - tápászkodott fel eredeti helyéről.
- Aha ..
- Hmm ... - Luccie felnézett a polcára , majd odaszökdécselt , és levett egy társasjátékot. - Ugye játszol velem? - villantott egy díj nyertes vigyort.
- Ha szeretnéd - viszonoztam a mosolyát .
Luccie elhelyezkedett velem szemben az ágyon , majd kirakta a táblát.
- Kék vagy piros? - húzta össze a szemöldökét.
- Piros - Kezemet orra alá dugtam , Ő pedig beleejtette a piros bábukat.
Mind a ketten felállítottuk a start mezőre a kék és piros figurákat , majd elkezdődött a játék.
- Na várj - emelte magasba az ujját.- Ha én nyerek egy hétig Louis a csicskám lesz , a te felügyeleted alatt , viszont ha te nyersz , akkor Én leszek a te csicskád egy hétig.

Nem akartam azt mondani , hogy talán meg sem élem ezt a hetet , ezért inkább csak bólintottam egyet , majd folytattuk a játszmát.
Egy jó 15 perc elteltével Én álltam nyerésre.Nem tudom , hogy Luccie , most direkt hagy nyerni , vagy tényleg így hozta a sors , hogy én vagyok előnyben.
- Luccie , gyere kicsit - nyílt ki az ajtó. - Liam! Te mit keresel itt? Még rosszul leszel! Azonnal menj vissza a szobádba! - nézett rám villámló szemekkel Anyu.
- Nem megy sehova , míg vérig nem aláztam! - makacskodott Luccie , majd lépett egyet a bábúval.
- Mi bajod? - értetlenkedett Anyu.- Miért akarod bántani?
- Játszunk - mutogattam a táblára.- Ha befejeztük , akkor visszamegyek - Csak fél szemmel tekintettem Anya felé , aki csak bólintott , majd kiment.
Luccie-val folytattuk a játszmát .
- Nyertem - vigyorodtam el, végre egy kis öröm az életemben.
- Hát ez nem éri - borította fel a táblát tettetett sértődéssel a hangjában Luccie. - Biztos csaltál.
- Valószínű - ráztam a fejemet.- Láttad volna ha csalok , de most nem állok le veled vitázni.
- Hát képzeld én sem veled - nyújtotta rám gyerekesen a nyelvét, majd elkezdte összepakolni a játékot.
Miután elpakolta a dolgokat, visszaült mellém.
Pár pillanatig csak nézett rám, majd megszólalt:
- Liam, én nem akarlak elveszíteni - Közelebb jött, és átölelt, úgy szorított magához, mint aki soha nem akar elengedni.A sírás kerülgetett, nagyokat nyeltem, és próbáltam visszatartani a kigördülni készülő sós cseppeket.
- Nem fogsz - hazudtam remegő hangon, majd becsuktam a szememet, és én is öleltem húgomat.
Kis pontok az életemben, mégis ezek jelentik talán a legtöbbet.Nekem egy testvéri ölelés nagyon sokat jelent, így tudják velem igazán éreztetni, hogy szeretnek.


16 megjegyzés:

  1. Minden részt amit írsz, megsiratok.... Ez is nagyon jó lett :) És nagyonr örülök annak, hogy te nem ilyen uncsi sztorikat írsz, hanem egy olyat, ami bárkivel bármikor megtörténhet :) Csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
  2. nemakarom,hogy meghaljon:'| Szeretem Liamot.:(((
    amugy nagyon ügyin fogalmazol:)

    VálaszTörlés
  3. Vaa imadom a blogod!<3 komojan meg siratot ! Es nagyon tetszik hogy nem egy atlagos sztorit irsz :) hozzd a kovit <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat!:)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett :') és nehogy meghaljon mert bajok lesznek :'( gyorsann a kövit :'''))

    VálaszTörlés
  6. ez a rész olyan gyönyörű :") már megint megsirattál .. csak így tovább nagyon jókat írsz!! <3
    Bius xxx

    VálaszTörlés
  7. Szia.Még csak most pár perce kezdtem el olvasni a blogodat!Gyönyörű!Csak ugy potyognak a könyek a szememböl.Csoda,hogy még tudok irni!Foljtasd!

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó.. miközben olvasom rájövök hogy az élet is ilyen kiszámíthatatlan soha nem lehet tudni hogy az ember mikor lesz rákos és hogy mikor kell meghalnia! :(
    nagyon szépen fogalmazol,átérzem az egész storyt és ez kevés blognál érzem,de nálad teljes mértékben bele élem magam!..:)
    csak így tovább! xoxo :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! Nagyon tetszik az egész történet :) Elsírtam magam a részeken :( Nehogy megöld Liamet, mert nem tudom mit csinálok!!!
    Amúgy még azt szeretném megkérdezni, hogy hány blogod van? mert már ezzel együtt 3-at kitettem az enyémre, csak nem tudom, hogy összesen mennyi van :)
    Az összes történet nagyon tetszik, amit eddig írtál :) Csak így tovább. Szia! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2 ami működik. Ez és a Little Diamond.
      Akkor van 1 ami szünetel! Az a Love and Pop .
      Van 1 régi , amin 2 történet van --> http://directionerekide.blogspot.hu/
      Van még a Lásd a csodát , mmaminek most jön a befejező része!!:)

      Törlés
  10. ^^Wháá, annyira szép ez az egész...nagyon megható komolyan! Nagyon tetszik :D Remélem hamarosan hozod a kövi részt !!

    VálaszTörlés
  11. Szia :) Hát... most már eléggé érdekes, hogy így félholtan Liammel, hogy fogod folytatni... Kíváncsi vagyok rá :) Remélem azért a végén minden boldogabb lesz. http://kritleny.blog.neon.hu/archives/2012/12/04/Brothers_life/

    VálaszTörlés
  12. uristen!!! komolyan elsirtam magam!!! nagyon jo!!! :')

    VálaszTörlés
  13. Én azon kezdtem majdnem sirni amit mondott Liam huga

    VálaszTörlés
  14. Basszuskulcs.... Ez nagyon jó :)
    Ne haljon meg Liam :)
    Liam Tomlinson :)

    VálaszTörlés

Tudom, a blog befejezett, de ha elolvastad, kérlek hagyj nekem egy megjegyzést. Ugyan úgy nézem nap, mint nap, hátha jön egy új feliratkozó, illetve olvasó!