2012. december 10., hétfő

9.fejezet.~Események.


Köszönöm az előző fejezethez a 8 kommentárt, és a 17 rendszeres olvasót is -*-* Nagyon örültem neki!
ERRE a fejezetre is várok, pár szót! (:
Akkor egy kis közérdekű információ!
A blognak hamarosan vége lesz!:/ (:
A következő fejezet már az utolsó előtti lesz!És a 12.fejezet, amolyan lezáró, levezető rész lesz!
tudom, hogy rövid a blog, de úgy gondolom, hogy ezt az egészet nem lehet elhúzni egy 40 részes drámába:/ :
Ajánlott zene: Katt!
Jóolvasást, Manók ! 




 Élet? Ugyan kérem, ne vicceljünk már!
Az állapotom napról napra rosszabb, attól félek, hogy még az előtt meghalok, hogy eljön az újabb reggel.
Azaz igazság, hogy nem magától a haláltól félek, hanem attól, hogy a halálommal fájdalmat okozok másoknak. A félelmem pedig valószínűleg be fog következni. Mit fog érezni az Édesanyám? Mit fog érezni Édesapám, mikor eljut halálom híre Kanadába? Mit fog szólni Luccie? Mit csinál majd Louis? És.. mi lesz a One Directionnel?Így is el van terjedve a hír, hogy halálos beteg vagyok, ami igaz is, de van hol már a halálomról írnak. Úgy tartja a mondás , hogy akinek halál hírét keltik az sokáig él ... Én ebben nem hiszek!Hogy élnék már sokáig? Rákos beteg vagyok, és egy rákos beteg nem él sokáig, hacsak nem történik csoda. Az pedig igen ritka ebben az undorító világban.

Halk kopogás rántott vissza a jelenbe.Erőtlenül az ajtó felé döntöttem a fejemet.
- Gye - gyere - próbáltam remegő hangomon minél hangosabban szólni, de nem igazán ment.
- Szia Liam !
Az ajtó kinyílt, és az én egyik legjobb barátom lépett be rajta.
- Szia - nyögtem halkan.
- Jaj Istenem! - lépett Niall az ágyamhoz- Hogy érzed magadat?
- Mint valami elütött szarvas , aki az országút mentén haldoklik- válaszoltam halk szavakkal.
- Jézusom! Te nem vagy magadnál - motyogta, majd mellém húzta a gurulós székemet , és ráült.
- Az könnyen megeshet - pislogtam nagyokat, mert a látásom, valahogy nem éppen volt a legjobb, a fél szobát pár percre homályosan láttam csak.
- Túl fogod élni! Bízunk benned! - mosolygott rám bíztatóan.
- Ti így látjátok, de én .. - válaszoltam halk hangon.- Niall , már járni sem tudok, sőt néha kiesnek fontos dolgok, és azt sem tudom hol vagyok pillanatokra. Olyan sovány vagyok, mint valami anorexiás, és a beszélőkém sem a régi.
- A beszélőkéddel minden tökéletesen rendben van! - válaszolt azonnal szőke haverom. - És veled is minden rendben lesz! Higgy nekem!
- De ha mégsem .. akkor .. Niall , most nagyon figyelj rám! Rád bízom az életemet! - mutattam rá ezzel a mondattal a helyzet fontosságára.
- Mi? Micsoda? - értetlenkedett.
- Menj a könyvespolchoz - utasítottam, de Niall nem mozdult.
- Magadnál vagy? Azt akarod, hogy felolvassak neked, vagy mi?
- Nem, Niall kérlek, csináld amit mondok!
- Rendben - sóhajtott elfúlóan, majd odament a polchoz, megpróbáltam felülni, de erőtlenül süppedtem vissza a párnámba.Ez nem megy.
- Egy fehér könyv, az a vastag - emeltem meg a karomat, és próbáltam mutogatni.
- Ez? - emelte le a polcról a könyvet.
- Igen - leheltem halkan .- Nyisd ki! És vedd ki belőle azt a lapot!
- Miért? Mi ez? - Niall megtette a kérésemet. Szétnyitotta a lapot, majd kikerekedett szemekkel rám meredt.
- Esküszöm Te most nem vagy teljesen magadnál ! - vágta a fejemhez, majd a végrendelettel együtt kiviharzott a szobából.
Hát, megeshet, hogy megbolondultam ez idő alatt, de hát ki tudja?
Pár másodperc múlva újabb kopogás hallatszott, majd nyílt az ajtó, és Luccie lépett be rajta.
Nem szólt egy szót, sem csak bejött, és leült oda ahol eddig Niall terpeszkedett.
Gyenge kezemet a sajátjai közé vette, és rám szegezte tekintetét.
- Liam ! - suttogta halkan.- Miért teszed ezt velem?
- Micsodát? - válaszoltam én is hasonló hangon.
- Ezt! Megbolondulok, ha ... ha neked bármi bajod lesz!
- Luccie! Most nagyon figyelj rám!Én nem sokára meg fogok halni!
- NEM !- vágta rá kiabálva.- NEM TEHETED EZT VELEM, VELÜNK! - kiáltott kétségbe esett hangon.
- Én nem tehetek róla, hogy nem bírja a szervezetem - A szememet lesütöttem , és a takarót kezdtem fixírozni.
- De igenis tehetsz róla! Küzdj ellene - sírta el magát, majd magához vonta a kezemet.
- Én küzdöttem! De nem megy tovább ... - motyogtam mindennél halkabban.
- DE MEGY! - kiáltott rám újra Luccie - HOGY TEHETED EZT VELEM? HOGY MONDHATSZ NEKEM ILYENEKET? - ordibált tovább, majd elengedte a kezemet, és sírva kirohant az ajtón.
Megbántottam ...
Talán, most láthattam utoljára Luccie-t, és még most is bántottam. Egy utálatos dög vagyok, aki csak a maga érdekeivel foglalkozik..
Megbántja azokat akiket igazán szeret , majd jól a lelkükbe is tapos. Ez vagyok Én , Liam Tomlinson ...

9 megjegyzés:

  1. neeee mááár:( most mit fogok majd olvasni ha vége lesz?:( IMÁDOM<3

    VálaszTörlés
  2. Na neee, ezt nem tudom elhinni, ne hagyd abba légyszíves :/ Most akkor mikor fogok újra ilyen jó blogot olvasni?? :O Minden nap kíváncsian ültem le a gép elé és vártam,hogy elolvashassam az új rész :) és most majd nem lesz mit olvasnom,hisz nem sűrűn találni ilyen jó blogot :D Imáádom én is <3

    VálaszTörlés
  3. Lizi! Minden elismerésem a tiéd :) Ez a blog, ez egyszerűen fantasztikus, nagyon sajnálom hogy befejezed, de megértem hogy nem akarod 40 fejezeten keresztül húzni Liam haldoklását. Remélem hogy még sokáig fogsz ilyen remekműveket írni nekünk :)Külön + pont hogy többféle módon tudsz írni. Tudsz ilyen dráma szerűeket írni ( pl.ez) vicces+romantikust ( pl. Little Horan , most is azt olvasom vissza :)) a Lásd a csodát meg egyszerűen egyenlő egy jó kis röhögőgörccsel :D Csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó ez a blog.! minden egyes fejezetet imádtam.. annyira át jönnek Liam érzése..:) és ezt nem minden blognál tudom tapasztalni de itt jelen van az érzés..:) nagyon szerettem a blogodat és most már nagyol felcsigáztál,hogy mi lesz a vége.. talán nem hal meg talán csak álom volt..:D reménykedek..:D már nagyon várom a folytatást.. és látom hogy már csak 2 nap és vége..:( de remélem mielőbb olvashatjuk majd az új blogodat! :D xoxo :)

    VálaszTörlés
  5. huu nagyon jó blogod :) én nagyon szeretem kár h nemsokára vége de már nagyon várom mi lessz Liammal :)

    VálaszTörlés
  6. :'( nehogy megöld nekünk Liam-et LIza nagyon jó :') és nem sirtam mert nem akartam ,már a szemem pont határsete volt hogy kicsorduljon a könnyem de nem...erős vagyok ,és ajánlom Liam is erős legyen !! :'/
    kövit :'3

    VálaszTörlés
  7. nenenee.ha megölöd ...sírni fogok.:// pont Liamot...:SS de amugy hihetetlen klassz.ügyesvagy :))

    VálaszTörlés
  8. Ez a lelkemig hatol alig varom h tovabb olvassam... Sirok

    VálaszTörlés

Tudom, a blog befejezett, de ha elolvastad, kérlek hagyj nekem egy megjegyzést. Ugyan úgy nézem nap, mint nap, hátha jön egy új feliratkozó, illetve olvasó!