2012. december 6., csütörtök

7.fejezet.~Miért?


Sziasztok ! Újra itt , egy friss fejezettel!:)
Előző fejezetnél 4 kommentárt kaptam , köszönöm őket , remélem , hogy ide is összegyűlik pár darab:$
Ajánlott zene : One Direction - I wish

Jó olvasást! Következő rész: Holnap után!!:)


7.fejezet.
.
Nem kellett volna tegnap kimennem abba a parkba ... Ismét egy rossz döntés.
Mikor onnan hazaértünk szinte beájultam az ágyba annyira rosszul lettem és egy köhögő roham jött rám .Azt hittem kiköpöm a tüdőmet.Szörnyű volt .
De túléltem.
Abban a pillanatban azt hittem , hogy most jött el az Én időm , de nem , mint látom Isten minden áron azt szeretné , ha szenvedjenek a család tagjaim miattam.
Én viszont nem szeretném ezt a sorsot nekik , hogy miattam történjen ez a sok rossz velük , nem érdemlik meg.Ők igazán jó emberek , ellentétben velem.
Lassan , nyöszörögve kezem segítségével ülő helyzetbe tornáztam magam az ágyon.
Kicsit szédültem , de egészen elviselhető volt ez az enyhe zavar a fejemben.A szobában félhomály uralkodott, a hold besütött az ablakon.Még egy nap eltelt amit végig feküdtem.
Egyik lábamat kiemeltem a takaró alól , majd a másikat.Ha már ma az ülés is nehezemre esik , és ezek a teljesen természetes mozdulatok, mi lesz holnap? Már járni sem fogok tudni?Ismét ez a bizonytalanság.
Kezeimmel löktem egyet magamon , hogy sikerüljön  felállni.
Mikor már a talpamon álltam eltöltött egy kis büszkeség ,állni még tudok.
Lábaimat egymás után rakosgattam előre , és mentem.
Elhagytam a szobámat , és lementem a nappali felé , mert hangokat hallottam onnan.
Betekintettem a tágas szobába , nem mentem be telesen , csak épp , hogy beláttam.
Anyu háttal nekem , arcát kezeibe temetve sírt a kanapén.

- Miért? - hallottam meg halk sóhaját . - Miért pont az én kisfiam?

Szóval már megint miattam sír.Talán Én vagyok az egyetlen ember , aki minden egyes mozdulatával fájdalmat okoz annak akit a legjobban szeret.
Egy szerencsétlen, béna vagyok!
Miért nekem kellett ezt a sorsot kapnom? MIÉRT?
Nem bírtam tovább uralkodni magamon, egy vastag könnycsepp gördült végig az arcomon.Nem szerettem volna tovább leskelődni Anyukám után, így inkább visszapártoltam a szobámba.Lerogytam az ágyamra , és sírtam, sírtam mert ezt én már nem bírom.A lelkem teljesen szét van szaggatva ! Nem bírom tovább !
Ezt a háborút elvesztettem, mondjuk általában minden háborút elvesztek.Elegem van a szenvedésből, elegem van a betegségből, elegem van az életemből. Elég volt, talán most már az öngyilkosság lenne a legjobb megoldás.
Hmm.. Avagy mégsem!Úgy is nemsokára elvisz ez az egész ... Ebben én már nem kerülök ki győztesként,Én már csak a vesztes lehetek.Erről az ön gyilkosságról mindig az egyik osztály társam jut eszembe, akit ha bármi rossz ért öngyilkos akart lenni.De az én okom teljesen más, nem egy pitiáner 1-es matematikából, hanem egy daganat, egy nagyon rossz indulatú daganat. 
Nem akarom ezt már tovább ragozni, egyrészt azért, mert már nem vagyok erre képes, más részt pedig, sosem voltam jó nyelvtanból.
Becsuktam a szememet, és próbáltam semmire sem gondolni, de ez nem sikerült.
Bármennyire próbáltam kiűzni gondolataim közül Édesanyám rázkódó testét a sírástól, nem ment.
Túl sok nekem, nem akarok tovább szenvedni ...
Hátradőltem az ágyamon, és magamra húztam a takarót.
Zayn múltkor azt mondta, hogy a remény sosem hal meg . Ez igaz, de az én esetemben remény? Egy cseppnyi sincs.Az orvosok szín tisztán a szemembe mondták: Heteim vannak hátra.
Így élni? Tudatában lenni annak a ténynek, hogy az életed már egy falatnyit sem ér? Különösen erősnek kéne lennem ahhoz, hogy ezt túléljem, míg el nem jön a beteljesülés, igen erősnek..
De Én nem vagyok erős, sőt ... Kimondottan gyengének mondanám magamat.Igaz, eddig kihúztam egy halálos betegséggel a lelkemben, és testemben is egyaránt, de akkor is!Én állítom, hogy vannak nálam sokkal erősebb, és kitartóbb emberek.Vannak akik túlélik a rákot, de vannak akik nem.
Ha a statisztikát nézem, akkor úgy mondanám az esélyem a túlélésre megüti a 0%-ot.
Vannak akik makacsul állítják, hogy erős vagyok, túlélem, mint például itt van Louis, aki rútul bízik bennem, és abban, hogy megélem .
- Louis! - mondtam ki hangosan a nevét , majd megfordultam az ágyon, és a párnába nyomtam a fejemet.
Ismét sírni kezdtem. Muszáj volt kiadnom magamból a feszültséget.Zokogtam, zokogtam amíg csak lehetett, és talán zokogni is fogok.Nekem elég volt! Elég volt! Talán örök időkre!

6 megjegyzés:

  1. huuu.. nem is tudok szóhoz jutni,annyira jó rész és szomorú,basszus bele élem magam Liam szerepébe és nekem is sírni lennem kedvem,miket tudsz kihozni az emberekből! nagyon várom a folytatást! és örülök ,hogy írtad hogy ez a blog után is lesz új blogod,amit már most nagyon várok és imádok! :D xoxo :)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom leírni szavakkal,hogy mennyire fáj ezt olvasni és én is beleélem magam az egészbe!! Annyira tehetséges vagy!:) Nem sokan tudnak ilyen jó történetet írni :D Remélem hamarosan lesz következő rész :)

    VálaszTörlés
  3. Ez egy nagyon jó blog! Nem az a sablon love story, hanem egy olyan súlyos betegséget mutat be, ami bármikor megtörténhet bármelyik családban. Mindig összeszorul a szívem, amikor olvasom, mert mindig beleélem magam, hogy mi lenne ha tényleg megtörténne.... Nagyon jó, remélem hogy még nagyon sok írásodat fogom olvasni :)

    VálaszTörlés
  4. 1000000 Milliószor is kurva jóó.:D ne várj tőlem ódákat és a többit mert nem arra születtem:( xdd

    VálaszTörlés

Tudom, a blog befejezett, de ha elolvastad, kérlek hagyj nekem egy megjegyzést. Ugyan úgy nézem nap, mint nap, hátha jön egy új feliratkozó, illetve olvasó!